webbsida

Hej alla besökare. Nu är våran webbutik klar. Ni är hjärtligt välkomna att beställa varor.
Vi har många kunder i butiken och jag, Iréne, är själv att serva, så det blir inte mycket tid till datan.
Tänkte visa runt er i butiken och det är mitt motto att göra detta förr eller senare.

Ideerna finns och har ej heller kommit in på hemsidan. Kolla gärna igen kanske blir det uppgradering någon vacker dag.

Trevligt att ni vill besöka hemsidan och webbutiken. Jag har kollat och besöksantalet är ganska stort  trots min nybörjarwebb.

Skriv gärna och önska, jag är öppen för allt, nästan.

Idag är det måndagen den 9 nov och jag har idag lämnat min man på sjukhuset. Han skall få ett nytt knä i morgon.
Sedan kan han kanske hänga med mig. Han har långa ben men blir alltid efter mig trots mina korta ben.
Ja så det kan vara.
Ha det nu riktigt gott mvh Iréne

Kommentarer
Postat av: Britt

Hoppas att allt går bra och att Roland snart springer ikapp mad dej!! Hälsa!! Kramar Britt

2009-11-11 @ 20:50:43
URL: http://bittans.blogspot.se
Postat av: Monica Eek

Vilken trevlig blogg du har. Synd att det är så långt till er. Pratade med Roland på tel., skönt att operationen gått bra. Han är nog snart på gång igen hoppas jag.

Kramar Monica

2009-11-15 @ 20:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0