vinterkyla

Hur har ni det i vinterkylan?
Jag har just flyttat symaskinen och slagit upp datorn på mitt arbetsbord i tvättstugan.
När jag tittar ut genom fönstret ser jag ytterlampan som lyser så vackert, den har en hatt av snö och istappar hängande runt glaskupan. På trädgårdsbordet som står kvar sedan i somras har snön lagt sig i mängder. Jag tänker på alla trevliga människor som satt här vid bordet och stickade, pratade och fikade. Det känns långt borta till sommaren, men den som längtar på något gott...........

Nu har vebbutiken kommit igång så smått och det är trevligt att ha kontakt med hela Sverige.

Det nya året har också börjat bra i butiken. Nu kommer snart Drops nya kataloger vecka 8 tror de. Mönstren finns redan att skrva ut på nätet.
Järbo har också en ny katalog nr 13 tror jag det var, där finns också gratismönster.

Du går in på www.jarbo.se och Drops www.garnstudio.com

Ha det nu riktigt gott och hoppas vi ses eller hörs på något sätt Må så gott mvh Iréne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0